Zwroty i reklamacje

1.

Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia (napisane i podpisane samodzielnie przez klienta) w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2.

Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku: a. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; b. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

3.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres na adres poczty elektronicznej: sklep@skillcorp.pl, numer telefonu +48 512 819 612 . Szczegółowe informacje na temat warunków reklamacji lub zwrotu znajdą Państwo w Regulaminie

 

4.

Przesyłki ze zwróconym towarem, w których znajduje się paragon, a także oświadczenie o odstąpieniu od Umowy i/lub formularz reklamacyjny należy odsyłać na adres: Vespucciego 39/46, 51-505, Wrocław.

Wzór oświadczenia do pobrania:

FORMULARZ REKLAMACJI
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium